1 sept

blablabla

kyle, en bra film och lite godis, jag menar finns det något bättre jennis? Jag är i alla fall nöjd, och nu är jag
trött och ska snart sova, men det är klart att man ska vara uppe ett tag till såhär på helgen! Nu börjar CSI NY (bäst)
så nu kan jag definitivt inte sova!! plus idag har jag stått vakt på den kinesiska muren och blivit förlolämpad pågrund av färgen på min väst, haha nej inte riktigt men.. Sen blev jag lite kränkt när du sa det där, och fråga inte
ens, för det är glömt nu!

Har som inte riktigt tänkt på det så mycket den senaste veckan för att det har varit så mycket annat, men när vi
kom hit så kändes det direkt jobbigare, kan nog inte beskriva hur mycket jag faktiskt älskade dig, glömmer dig
aldrig, det är i mitt hjärta som du lämnade ett hål. I do think about you, but sometimes it´s just easier not to
alwaysandforever min napoleon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0