bara sådär lixom

HeyHey there.

Jag skulle vilja hissa några saker, men det är framför allt tre saker så jag nämner bara dom; 1. Att klara ett mattetal (kan man bli gladare?) 2. Trevliga kvällar (skulle gärna ha fler) 3. Att sova (jag kan ärligt säga att det finns inget skönare än att sova tills man är helt utvilad)

Ja, det var det, sen finns det såklart en massa andra saker att hissa också, men det får bli ett annat blogg inlägg! Imorgon börjar apu'n och jag är säkerligen taggad, klart lite nervös men taggad. Det kommer bli två bra veckor. Och just ja, på onsdag ska jag på övningskörningskurs(?) jag vet inte riktigt än, om jag ska ta körkortet, men kan ju vara bra att ha tagit den här kursen i alla fall..

Puh, snart ska jag gå upp till pappa, i snön, men det blir skönt! Sen får jag se vad kvällen har att bjuda på!!

tack för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0