Bra

If i lay here

Här sitter jag och smälter maten och hoppas på att få gå ut och gå snart! Sen ska jag enligt mina planer ta mig ett varmt bad och sen ska jag OM JAG ORKAR sätta mig och försöka mig på ett nytt montage!! det ni.
Jag vet inte riktigt om det kommer bli av, jag håller mina tummar på att få låna lindas kamera imorgon, annars blir det inte riktigt som jag tänkt mig, men, det går! Annars är ju photoshop faktiskt något riktigt värdefullt så får se hur planerna utvecklar sig! Iaf så slog idéen mig igår (kanske man inte kan säga så men) och det var som en snilleblixt (björnG) och så vare bara där! trodde inte att sånt hände, folk säger det, speciellt lärare "men fundera ett tag, sen kan det komma när som helst, när du är ute och promenerar eller nått" och se, vad rätt dom har! skönt, men jag vet som sagt inte hur det blir, annars får mitt första montage, som jag faktikst har jobbat med x antal timmar DUGA! det är ju inte det, mendet är alltid trevligt att ha alternativ.

Idag har jag köpt lite basics, får se hur fan det ligger till med mina pengar snart, när alla mina skuldkompisar har betalat tillbaka sitt! Det ska nog gå bra. och snart ska jag börja med örhängena, får se om idag är en sån dag, örhängen eller montage, eller ocean's thirteen, Åhå nu blev det svårt!! kanske lite jobb och sen film, sounds great to me! det blir mycket uttropstecken, känns lite fel att göra smileys i en blogg? eller... :)

kul, snart är lovet slut, men jag har haft ett skönt lov så jag klagar inte, och sen är det snart jullov! kul att jag kommer vara ensam på skolan i två veckor, det är det jag ser fram emot mest. inte

nu ska det bäddas säng.
varför göra det på kvällen egentligen.. är väl mest för min egen skull, det blir så himla mycket finare! I (L) slökvällar

Kommentarer
Postat av: L

haha du blir inte ensam ju:)

2007-11-01 @ 23:11:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0