dag 5 och lördag

det gjorde mig inte precis glad.. så mycket för att försöka vara snäll

Jahaja, igår var det ännu en bussdag! Först skulle jag ta en buss så att jag skulle vara på ersboda vid halv 11, men då kom jag på att jag hade glömt ett papper till linda som jag skulle ge henne senare (bara det att vi inte sågs så jag hade inte behövt gå tillbaka....) Sen hoppade jag i alla fall av vid mamma och hämtade lite grejjer, och sen kom nästa buss, som var FULL. så då fick jag stå och så missade jag bussen till ersboda, nästa gick klockan 11 och då var jag framme vid mammas jobb ungefär 20 över! menmen. SEN hade jag glömt (i all min hast) minneskortet till kameran, men då hade dom en digitalkamera som jag använde istället, och bilderna blev ju inte så bra som dom kanske hade blivit annars, men det dög! Så nu är det bara kvar att bestämma vilket jobb jag ska välja att ha till mitt "repotage". Det är både nackdelar och fördelar med båda, på nk fick jag mysiga men inte så jätte skarpa bilder och eftersom att uppgiften egentligen gick ut på att fota en person i sitt jobb OCH arbetsplatsen och där fick jag bara med arbetsplatsen.. men jag ska prata med min handledare på måndag och fråga vad hon tycker! På mammas jobb blev bilderna inte så bra men jag fick tydligt med arbetsplatsen och en persons arbete! Så jag får helt enkelt se. Imorgon hoppas jag på att hinna fota jennifer, det känns taggat, men inte om det ska måste göras under stress, så får se! men det måste nog göras imorgon..... snälla jennis, tack på för hand

Idag har jag shoppat, tre linnen, en typ klänning aktig sak, och inge mer, men det känns mycket! iof var det mycket saker som jag har kvar att köpa, men det får bli sen:) nu är det mat, LASANGE, askalasgott!! sådetså

ShIho, en vecka till känns underbart! 

Kommentarer
Postat av: L

förlååååååt

2007-11-25 @ 15:00:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0