Dag 6 med en passande sovmorgon

du är den finaste som finns!

Halv 12 vaknade jag av mig själv och hade faktiskt trott att jag skulle gå upp lite tidigare, men det var skönt att få sova ut! Hur som haver så blev klockan kvart i tolv och då traskade jag iväg till mamma! Mest för promenadens skull, men också för att kolla en sak. Efter en kvart där så gick jag tillbaka, och då märkte jag av snö stormen lite mera, kallt och jävligt men jag klarade det! I alla fall så var klockan 1 när jag kom tillbaka och 23 minuter senare  skulle jag ta bussen till stan och jag hade inte ätit, så det blev lite stressigt! Sedan har jag varit på möte (?) med min handledare på praoen, det gick bra men hon uppmande mig att gå tillbaka till NK och fråga om jag får fota någon som jobbar där ändå... Så jag får se hur jag gör, men det ska nog bli bra tillslut iallafall! Nu är jag hemma och hungrig men jag mår bra, och det är nog det som känns så otroligt bra! Och just ja, jag har gjort om min blogg lite med hjälp från amanda, tycker själv att det är lite trevligare med något lite mer personligt:) För er som inte ser mitt teckensnitt på överskrifterna till inläggen är det i alla fall pupcat, mycket roligare än arial i alla fall!!
 
ps. idag har jag ätit på umedalen

hellre omkörd och bortkommen än påkörd och omkommen

Kommentarer
Postat av: Fredrik

hellre påkörd och omkommen än omkörd och bortkommen imho.

2007-11-26 @ 18:23:20
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0