Dag 7 med lycka i bagaget

forever young

Ja det har varit en bra dag idag, men det blev lite förstört när jag redan suttit och skrivit ett blogg inlägg och datorn hackar så att allt försvinner, så nu måste jag sitta och skriva om hur glad jag är, blir inte riktigt samma sak men! Hursomhelst så har jag fotat en arbetare på nk idag, det var snällt och hon sa att hon också gått medieprogrammet, vilket var lite roligt! Hon hade fått följa med till chile, och vi fick inte, även fast vi frågade så snällt.. AJA! Men nu tror jag att jag väljer dom bilderna i alla fall! Jennifer och paulina var snälla och ställde upp som statister igen, men jag var (tydligen) skakig på handen eller något så jag fick bara in en bra bild, men jag har ju annars bilder från tidigare så jag får se hur jag gör! Sedan blev det en trevlig och god lunch på frasses. Nu hade jag tänkt att se lite dexter eller något annat roligt!!

Jag har varit riktigt oaktiv idag när det gäller både apu och plugg (iof har jag ju fotat till apun men ändå..) så imorgon får jag ta tag i det!

Ihh
just like the sun

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0