Dag 8 effektivitet

försvinn ur mitt liv!
nej just ja, det har du redan gjort

Dagens fight var med en dammsugare, jag vann, tillslut. Men med en bryten nagel på köpet... Som det kanske framgår så har jag städat idag, men jag måste säga att jag har varit produktiv nanting! Jag har NÄSTAN valt klart mina bilder till arbetsrepotaget (lite ångest till slutvalet bara), gjort klart skivomslaget, gjort klart ljudet (bara det att jag kanske måste göra om en sak..), börjat skriva på min hälsouppgift, kollat igenom min färdiga recension och som sagt städat! Jag är nöjd i alla fall, imorgon blir det utskrivning på skolan och på fredag är det dags för redovisning! Ska bli roligt

Snart börjar det, mitt livs största utmaning? Nej men årets kanske, får se hur det går, gäller att stå upp för sig själv helt enkelt! Ingen bryr sig om man traskar längs vägen ensam några gånger, så länge man gör det med självförtroende, annars kanske dom ser på en som någon ynkrygg som man kan viska bakom ryggen på, och sådan tycker vi ju inte om, do we?

För att gå tillbaka i tiden lite så vaknade jag av att mobilen ringde, kan lova att jag nästan fick en liten hjärtattack, men sen var jag pigg och alert det var ju i alla fall bra!

pengar vore bra att ha, så att man skulle kunna köpa sig en eos
men det får bli i framtiden, framtidens martina kanske har råd.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0