Dag 9 oklart

Att det ska vara en sån jävla bergochdalbana va.

Blir så stressad, eller det kanske är fel ord men jag vill ju få det bortgjort!! Och här sitter jag och har inget att göra förutom att vänta på nån som inte ens går att få tag på? Jag tänker inte fara iväg till skolan själv i alla fall, SNÄLLA kom igen jag orkar inte sitta här längre! Min dag kommer ju aldrig ta slut känns det som.... Kunde ju har sovit tills nu nästan, om det inte vore för att jag är nervös av mig att det är nått som jag ska ha glömt, men som det ser ut nu så är allt lungt! Funderar på att gå och lägga mig ändå, tills jag får något tecken att det är dags att dra... åhhhh

Sen kommer jag få traska i dessa 12 minus grader, jag ber till gud att jag hittar min mössa som jag inte kunde finns igår kväll....

you must die

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0