dag3

oho ja

idag har varit en fullsatt dag, promenad, fotning, strul med mina första bilder, packning, övningskörningskurs (3h)
men efter en lång dag verkar det som att allt lyckades tillslut! Så jag är nöjd, och imorgon kommer nog bli ännu mer stressigt, plus att jag ska övervinna min rädsla! Ja jag kan ju inte säga att det är världens lugnaste prao, även om det är slappt det är det mycket att tänka på! Tänkte bara så ni vet, ifall ni tror att det är nån dans på rosor så kan jag säga att så är inte fallet!

Tidig kväll, eftersom att jag ska upp tidigt, hoppas på att hitta micke fort så att jag inte behöver springa runt och leta... JA det hoppas jag.

DET ÄR BARA BRA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0