inte alls sådär som det skulle ha varit

jävla telefon... och ändå är det alltid till joakim men han kan inte svara?
hahaha åh


tänkte egentligen inte skriva ett till inlägg idag, egentligen tänkte jag gå och lägga mig nu! Jag har ont i huvudet och har slagits av en allmänt less-fas just precis nu.. Annars måste jag säga att Coldis piggat upp mig lite idag sköna toner helt enkelt! HURSOMHELST, så blev det inget utskrivande idag då sharp hade bestämt sig för att lägga av.. Men lika bra var väl det!! Blev ist lunch med jennifer och paulina, en subwaymacka blev det, men jag tycker inte om dom så mycket längre... Sen har jag bara haft ont och jag kan ändå inte sluta spänna käken? Kommer hela tiden på mig själv, jävla ret... aja, imorgon ska jag sova, har bestämt att jag ska sova till 11 det blir alldeles lagom, sen klockan 1 ska jag vara på skolan. och jag håller alla mina tummar på att skrivaren funkar då!!

HAHA, lite skrattretande är det ju!! Jag säger det och jag menar det, men menar du det? Jag har nog hoppats på att du gör det, men att du ska klampa runt på det här sättet så känner jag ingen som helst tagg på att vara din vän. Du glömde mig, du glömde bort att det var du och jag.. Antar att jag har vant mig vid sånt, vid det här laget..Kul att du har det bra i alla fall!

AH MEN DU DÅ? (pubertal) fyfan för dig, jag menar det till och med, du kan ju inte vilja så jävla mycket? ursäkta svärandet men du går mig på alla mina nerver... nu skiter jag i dig

jag har  nu skrivit min önskelista efter ett litet påstressande rop från pappis, sex saker kom jag på.. verkar som att jag har allt jag behöver? utom en eos, som jag ändå aldrig kommer att få.....

säg mig, var det värt det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0