så som det är

läste en bra sak för ett tag som jag tycker stämmer ganska bra
to let go of the things that hurt me, is what made me who I am today

Just nu sitter jag och tittar på Navy CIS i väntan på att reklamen ska ta slut och parlamentet ska komma tillbaka! Och det gjorde det nu. Bästa björn och magnus är med, tyvärr inte johan glans som det stod men det duger bara bra!! Ja det är bara att vara glad och njuta!

Idag har vi hälsat på valparna, söta och småa! Emerensia är riktigt livlig. Det ska bli roligt när hon kommer i januari! Annars så har jag fotat idag, jag blev ganska nöjd, och jag hoppas att det blir bra:) Ännu ett inlägg som jag hade tänkt att skriva av mig lite, men som vanligt blire en blackout just när jag sitter och skriver... En vacker dag ska jag försöka! men nu ska jag koncentera mig på parlamentet(L), och sen ska jag kanske se sagan om ringer för första gången i mitt liv! ye

ps. björn är nog goast och jag åt på ersboda i fredags!

MAGNUS OHOHOHHOHO!!!
GRR

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0