sista dagen av frihet?

sova / plugga
springa /
skola / lov


nja men det har varit ett bra lov, inte redo för skolan än dock.. Men det känns faktiskt inte som att jag har så jätte stor möjlighet att välja alltså. Men lovet har nog varit lite för mycket slö och lite för lite plugg, precis som man vill att det ska vara, men det kan ändå komma sig att man ångar sig lite sen. imorgon börjas det.


 Idag sov jag länge, lite för länge, men det är ju ändå sista lovdagen och då kan man faktiskt få sova! Jag har lite saker som ska göra innan det är dags att sova igen, bland annat se på parlamentet:) Snart är det mat och det är bra för jag är rätt hungrig!!

vi klarar det här
åhå jag är så nervös.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0