where are you

uhh uhh huuu

Ja, så var det helg igen, alltid lika skönt att få sova på morgonen! Igår gjorde jag massa små grejjer, sen var jag med jennifer och jennifer och myste och såg på film, kanon! och efter det så såg jag och jennifer på prison (!!), blir alltid så nervös när jag ser det, men bra är det. Sen såg vi greek, det är faktiskt riktigt bra, synd bara att dom typ lagt ner den.....

Förövrigt har jag två veckor framför mig med fyra foto uppdrag, jag är faktiskt taggad, det kommer bli kul! Det ända som känns lite drygt är att jag hade hoppas på att få sovmorgon på måndag men istället måste jag till skolan och hämta en kamera, men det bli bra, då har jag hela dagen framför mig sen.

Det som är dåligt är dock att det är ju lite skolarbeten som också ska göras under veckorna, så det blir till att försöka hinna med allt! Men det ska nog gå bra. Sedan hoppas jag på att tjäna lite pengar till veckan!!

Det är bara ibland, som det slår mig, hur dåligt det blev, och ändå bryr jag mig inte, men när jag tänker på det, så stör det mig att jag inte är den enda som inte bryr mig, ja livet är inte enkelt som man brukar säga. Tack, ändå, för allt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0