yes you can hold my hand if you want to.

vem hade inte kunnat ana att det skulle bli en dryg första dag...

Jag har helt enkelt inte haft en bra dag, jag har kommit på varför jag hatar att åka buss och nu är jag fast med skiten den närmaste tiden av mitt liv, känner hoppet! sena bussar, ständiga rädslan för vilket äckel som ska sätta sig brevid, äckliga människor som hostar rakt ut, kallt och stå och vänta..  Om det inte vore för att jag känner mig tvingad att åka buss så skulle jag nog ta körkort så fort som möjligt, men jag försöker tänka på andra än mig själv, ibland är det dock lite svårt! Nu ska jag nog sova, hade tänkt och lägga mig klockan halv 8, men då blev det så att jag bestämnde mig för att "städa" datorn istället, så nu känns den clean, haha.

vad ska jag göra av dig? och dig... Jag har det helt enkelt inte lätt nånstans. ibland är det som att prata till döva öron. SKÄRP dig

för försöka hålla ut ett tag till..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0