Don't wait up for me

I LET YOU KNOW WHEN IT COMES, I LET YOU NOW

Idag har det varit en sån där dag då man bara inte orkar göra någonting, men sånna dagar måste man ju få ha ibland! för jag orkar verkligen inte plugga, så det får jag ta imorgon istället. Tittade på ett pm som vi har fått till mediekommunikationen och jag blir bara förvirrad, fattar ingenting. men det löser sig! Igår var det i alla fall en bra då, det blev tacos till middag med trevligt sällskap. Det blev en ganska dyr historia men vad gör det!

I ena stunden, säger jag bara

Jag är så otroligt lat, jag orkar inte sätta in musik på min dator så jag sitter och eggar youtube, vilket är lite jobbigt eftersom att varje gång ena låten är slut så måste man komma på en ny och hitta igen den! men det går rätt bra, kollade nyss på ett klipp från typ amerikanska/brittiska idol och så var det en sexårig liten flicka som sjöng jättefint, helt sjukt! Ah det var nog gulligaste idag alltså. Just nu är Halo som lyssnas, helt ok låt ju och en annan låt som jag kan rekomendera är Tyler Hilton - when it comes! vet inte riktigt om jag ska säga det här men min dator fungerar lite bättre nu! kommer väl få ångra att jag sa det men;d Snart ska jag och jennifer träffa jennifer, får väl se vad vi hittar på men det blir nog bra:)

http://www.youtube.com/watch?v=2cnRXmMn2Ag

vad vore livet i all sin glas om inte helger fanns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0