en suck till livet

IT DON'T MAKE ANY DIFFRENCE TO ME.

Här har jag gått och försökt att bli frisk, sen blir jag sjuk igen, eller i alla fall tät och tung i huvudet och trött, nej jag tror att det är något speciellt, att det är meningen att saker ska vara negativt, i alla fall just nu...... men det är sån skit man får ta, tycker iof inte att jag är värd det, jag är värd allt bra i världen, haha ah men faktiskt, orkar inte sånt här, men jag får fan försöka annars kommer det ju att bli lite svårt!

Idag har jag gått på stan utan skor, kändes pinsamt och konstigt, typ som en luffare, men paulina var då vänlig och lät mig låna hennes skor när jag skulle lämna tillbaka mina iaf, det var snällt! nej fan, nu ska jag sätta mig ner, kanske med lite dricka och nått gott och bara ta det lungt, kanske bli frisk på köpet.

DET SPELAR INGEN ROLL FÖR MIG.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0