en vecka

nice to know you anyway

Jag brukar ofta undra varför det händer så många jobbiga saker hela tiden, men jag kommer aldrig på någon bra anledning, det dåliga som har hänt mig den här veckan är att :

Jag blev plötsligt (på en lektion) sjuk och kände av ont i halsen, kvällen blev värre och jag hade nästan feber.
Jag har haft ont i huvudet minst två gånger denna vecka.
Jag har fått mina alldeles nya skor att gå sönder, I blame me and only me, fast kvaliteten kunde ju ha varit bättre.
Jag har haft ont, kramp i magen hela denna natt/dag
Just nu kommer jag inte på nått mer dåligt som har hänt men jag kan lätt slå vad om att det egentligen är mer, bara det att vi brukar förtränga sånt vi vill glömma.. Men av mina punkter att dömma så har ju veckan varit dålig mest för att min kropp har valt att ta emot virus/inte stoppat det, men det är ju ändå en anledning till att det är dåligt.

Men det har faktiskt hänt bra saker i veckan också:
Jag fick tillslut 25% på kappan i alla fall.
Jag har sett beck och ett nytt avsnitt av prison break.
Dagarna har gått fort.
Haha ja, jag kommer inte på något mer just nu dock.

Så jag kan ändå överlägga att den här veckan har varit dålig, och det hade jag redan förutspått förra helgen, undra vad nästa vecka bjuder på för otrevligheter... Jag ska inte ha några förväntningar men jag hoppas ändå på en förändring! Jag orkar inte att jag ska känna så där, men som vanligt, låter kanske egoistikst men det är för fan inte jag, det är nog aldrig jag... Jag är ganska så bra, haha. Nä men jag vill inte, så kanske kan det också bli en förbättring, annars vet jag inte, då kanske jag gör uppror! haha jag älskar att skriva i gåtor, här kommer en till, jag blev så otroligt glad och allt annat möjligt för att jag kände att jag klarar mig bara bra, nmw så är jag glad för det, som en sten från hjärtat! Gla för det och nu.

Nu har det även börjat komma nya greys anatomy och det känns kul, eftersom att det är ungefär ett liv kvar tills one tree hill börjar så är det ju bra att man har lite annat att luta sig mot! ÅH tycker inte om att vara sjuk, sen om man är sjuk så ska man vara sjuk så att man kan/får vara hemma från skolan, inte så där halvt att man mår halvdåligt men ändå tillräckligt för att fara till skolan, ja det är inte lätt att leva som jag brukar säga. Men jag tänkte också säga att jag är så otroligt glad att vara jag, och jag älskar mig familj!

jennis du är bäst, you make my world a better place

deal or no deal

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0