inte varje dag

I swear to god I will kill you

Igår var det en konstig väder dag, ena stunden var det sol och sedan blev det rent ut av storm. Jag och Linda skulle på moped ta oss till marieberg, jag körde i spöregnet till affären där vi skulle köpa glass, och jag blev dyngsur så vi bestämde oss för att fixa regnbyxor. Efter det så var det dags att fara, och tre meter okm vi så stannade mopeden för att Linda råkade sätta foten för nått lufthål, då tog det ett tag att få igång den, sen när vi skulle köra iväg så hände det igen, och efter en stunds kickande och lite irriterande känslor... så gick den igång och vi oss iväg, det var kallt, blött och blåsigt, först hittade vi inte ens rätt, men till slut så, kändes hemskt när jag körde i vattenpölar och blötte ner lindas fötter, men dom var överallt.. Det blev i alla fall ganska trevligt, men där vi tolv så kändes det som att det var dags, så då drog vi iväg i regnet igen, hade dock trott att det skulle ha lugnat ner sig! Det regnade om ens mer än när vi for, och jag trodde nästan att vi skulle köra av vägen, men det gick! Ja det var verkligen storm. Sedan blev det lite one tree hill och sedan sov jag, och jag sov lite för länge, jag brukar alltid vakna i lagom tid men idag sov jag, och jag fick en chock när jag vaknade kan ju i alla fall säga att så länge har jag aldrig sovit förut, så den här dagen har jag inte gjort så mycket, läst lite och just sett t one tree hill avnitt, men snart är det slut, känns ju lagom tråkigt!

och nu regnar det igen, blir så jävla less på vädret... fyfan

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0