lördag 29sep

HEHEHELG

Slöelördag, fyfan vad bra jag sov i natt! haha jätte intressant jag vet... Tror ändå att jag kan säga såhär, jag älskar slöahemma dagar!!!

I hate the fact that I needed you
I hate the fact that I loved you
I hate the fact that I had the best times with you
I hate the fact that you made my world a better place
But the best part is that I can let it go now

Hoho, idag ska jag, nej jag vet inte ens, men idag eller imorgon måste jag kirra klart mitt presentationsbrev, idéerna flödar!! bye

It's always times like these when I think of you and I wonder if you ever think of me
Cause everything's so wrong and I don't belong
Living in your precious memory

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0