måndag

hur då?

ännu en måndag, men en bra måndag!! den gick fort i skolan, vi fick teckna på bilden, det är svårt, svårt att hålla alla propositioner(?) men det är ändå roligt! Jag har lånat en engelska bok idag, har inte börjar läsa än, men det är ett tag tills vi ska ha läst den så jag orkar bara inte just nu, idag är jag pluggfri!! Efter skolan så kollade jag hur mycket pengar jag hade, och jag blev chockad men efter lite fundering så kom jag fram till att allt stämmer ändå! efter det! Sedan blev det en trevlig middag med syster och bror vi pratadevärr nog inget  om misshandel, konstiga ord m.m Sedan har det blivit lite topmodel och så, idag blir det nog inget oth! Men det får bli imorgon istället. Just nu känner jag mig lite tråkig för att jag har inga nya idéer när det gäller ps, och det tycker jag är tråkigt, men det kommer väl!

Just nu tittar jag på ett program om WTC, man glömmer det med tiden, men när man får det visat framför sig igen så förståt man verkligen hur hemskt det var.. usch usch.. innan det här så var det det här programmet med reene och nån mia och jag måste bara säga att mia, nog har den jobbigaste rösten jag hört, fyfan, hon pratar som att hon pratar med småbarn och, ah det är sjukt.

well imorgon är det friluftsdag, får väl se hur det blir med det, men det blir nog bra! tack och godnatt, nu måste jag duscha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0