mondayy ones again

nobody said it would be easy

Idag vaknade jag och visste inte riktigt om jag skulle orka fara till skolan, jag är nämligen inte helt frisk.. Så där låg jag och helt plötsligt somnade jag om, vaknade halv 8 och fick panik, bestämde mig för att fara ändå! Så det blev till att vara snabb, ändå så kom jag ungefär bara 5 minuter försent, förstår inte hur jag gör, det är som trolleri haha! Dagen gick fort, lite samhällskunskap, lite skiss av modell, lite photoshop och engelska! Sen kommer då den punkten när jag kommer hem och vet att jag borde plugga eller något men istället kommer jag på allt annat än just att plugga, och det hände även den här gången, jag städade, rensade min garderob, lådor, ja mitt rum är rensat! men något plugg har inte blivit av, ÄN, men snart, efter CSI och idol ska jag läsa lite grejjer, och sedan måste jag lära mig att ta tag i sånna här saker!!

orkar inte dra nått tjafs om mitt mående så att säga för det vet jag inte ens själv. HEJS OCH GODNATT

det skulle vara hemskt roligt, faktiskt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0