My favorite game

hårdbröd är gott

Den här dagen har gått fort, först var det engelska med lite repetitioner och sedan samhällskunskap då fick vi se när politiker uttalade sig rasistiskt under doldkamera och sedan förnekade det i TV-intervjun. Ganska så underhållande. Sista lektionen var det svenska och då fick vi veta hur vi skulle skriva ett presentations brev, och sen såg vi American History X, bra film fast riktigt obehaglig på samma gång! Nästa gång ska vi svara på frågor om filmen utan anteckningar, taggat. Efter det har jag gjort samhällskunskap läxa, det var faktiskt lite svårt. Sen ska jag och jennifer gå ut och gå, hoppas vi slipper vara irriterade den här gången, sen blir det väl det vanliga, lite topmodel (ochlite idol) och sen one tree hill, couldn´t get much better!!

Idag blev jag glad, för jag vet att jag har gjort ett bra beslut:)

du känner inte mig

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0