ovettig rubrik

slow down, you move to fast

Idag hämtade jag min nya dator, som jag sitter med just nu, jag kan inte direkt avgöra om den är bättre eller sämre än den andra men den duger väl! några saker hackar ju upp sig, men det gjorde det med den andra ibland också, så! PLus att på den här så har jag msn, dock så det nog en av anledningarna till att den blir seg, men det blir nog bra. Tycker om att ha en bärbar, det är som så enkelt på nått sätt, good good det som är negativt med den här är att ctrl-knappen som ska sitta längs ut mot vänster nu har blivit ersatt av en fn knapp och det gör mig comfused, men det är väl en vanesak.

Jennifer säger alltid att hon ska vara snabb när hon duschar men hon är det aldrig, och jag vet att du kommer läsa det här så kanske du får dig en liten påminnelse, det går faktiskt att duscha snabbare........ KYLE XY VÄNTAR JU

inte redo för nått nytt än. still love you
allt kommer så fort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0