simple day

wihii

Idag blev det frukost på subway, en halv macka, varm choklad och en juice för 39kr, rätt ok och man blev mätt. Sedan blev det tipsrunda med minst sagt konstiga frågor... Efter det så var det brännbollsdags, förra året vann mp1 dvs vi, och det här året vann mp2 dvs vi med 17 poäng!! oj vad vi är bra. Ikväll är det tre avnitt i rad på topmodel, så kanske det inte blir nå one tree hill idag heller, men vi får väl se, känns som att det var ett tag sen nu!

Nyss råkade jag fippla bort "skrivbords"knappen nere i verktygfältet och jag försökte med allt men jag fick inte till det, höll på att bli riktigt irriterad, men så körde jag lite ångra, och vipps så kom den tillbaka!! nog för att det borde finnas ett enklare sätt men huvudsaken var att jag fick den tillbaka:) Snart är det dags för att göra lite potatisbullar till middag, känns jobbigt att ställa sig och fixa mat, men vad skulle vi annars göra... aja have great night everybody


rubriken stämmer, förutom huvudvärken jag lyckades få tidigare idag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0