slödagen

you wouldn´t say so

åh nu börjar paniken sakta men säkert komma, mest inför den här dryga medieuppgiften, men jag antar att även det kommer gå bra, men man kan ju ändå inte låta bli att bli lite stressad. antagligen spelar det bara roll vilken slags tidskrift det är. Den här veckan kommer att bli, ganska jobbigt, känns som att det är så mycket som ska göra och så lite tid att göra det på. får helt enkelt göra upp ett schema eller något... Sen har jag kollat på vårat torsdagsschema och så står det att vi ska ha nån "litteraturdag" jag är hemskt taggad, bara det att det skulle ju passa bra om man kunde få använda den dagen till lite viktigare saker istället, menmen. Nu har jag i alla fall börjat läsa på min engelska bok och det är ju bra, få bort det ur världen så fort som möjligt!

Söndagar måste ju ändå vara de dagar som man inte riktigt vet vad man ska ta sig till med, jag ska typ, göra mest ingenting, hoppas på att jennifer kommer hem snart och vill gå ut och gå med mig, annars blir det mest till att slöa.
Igår såg jag det sista avsnittet av one tree hill, och så hade jag inte sett det! förstår inte hur det kunde hända, vi som alltid brukar se så fort det kommer, oså har vi missat ett, ah fattar inte, men det var bra, finfint:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0