vart tog hoppet vägen?


snälla ge mig en vink om att allt kommer ordna upp sig

fy och blä och usch... dagen har varit ett litet helvette skulle jag väl vilja säga. Vaknade och låg och drog mig så länge att jag kom försent 10 minuter mitt i en typ föreläsning (som var riktigt trevlig, killen var great) men sen hade jag hoppats på att sluta där vid 12 ungefär, men då kommer jag på att jag har en nyhetsanalys att göra så får lov att göra den.. Sen när jag far ner på stan för att byta mina nya skor som har gått sönder så hittar jag inte kvittot, och det har INTE HITTATS ÄN, har faktiskt gråtit pga det här nu i eftermiddags, men det var nog lite över andra saker också, men mest för det! En annan sak som gjorde mig ursinnig var min gulliga (inte i det här fallet) SNOR ett tuggummi av mig, och då menar jag verkligen tjyvaktigt, dom ligger framme och jag säger tydligt åt henne att hon inte får ett tuggummi idag, sen lite senare kommer hon ner och tuggar på något, jag frågar henne om hon har tagit ett tuggummi av mig, men hon säger att hon inte tagit nått men hon kan inte heller säga var hon har fått det ifrån... jävla tjuv. ÅH SÅ LESS JAG BLIR PÅ ALLT, vet inte riktigt vad jag ska ta mig till, allt är så sjukt lamt, se till och fixa det där, jag orkar inte mycket mer, seriöst......................................................nån gång , nån gång, nån gång, mitt enda jävla hopp!

when will I  see your face again?

bryr mig ej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0