ÄR

We are shadows.

Ja, idag har det inte varit så lätt, när jag gick till skolan trampade jag snett ungefär fem gånger, jag vet inte med alla andra, men jag tycker i alla fall att det är lite pinsamt.. Vi har i alla fall hunnit ganska så långt på våran informations kampanj och jag tror att det kan bli bra, speciellt om vi får till redovisningen! Annars har jag blivit lite irriterad idag, av några olika anledningar, jag orkar inte berätta för det får mig bara att tänka på det och därför ska jag vara en mogen människa och släppa det!

Engelskan är klar nu, så då får jag hoppas att det duger den här gången! Har inte så mycket att säga som inte har med skolan att göra, vilket gör det här inlägget galet tråkigt. Det får mig att tänka på en sak, på sommaren skriver man ju i alla fall inte om skolan, men samtidigt orkar man blogga varje dag på sommaren? hm det återstår att se.

image313
image314
Jag tycker att det har blivit lite bättre i alla fall? Fast jag tycker ändå att första bilden är lite mer likt på något sätt.


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Klart man orkar blogga på sommarn! I alla fall jag som inte kommer ha något att göra... som alltid :(.

Du har blivit MYCKET bättre!

2008-04-22 @ 19:59:01
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0