bättre lycka nästa gång

image322


If you don´t love me, pretend. För snälla det är är ju fan det värsta jag har varit med om!
Det blir som ganska drygt om jag ska måste anstränga mig, för det kommer antagligen sluta med att jag inte orkar. Nu är det måndag, måndag som jag hatar. Men snart är det helg igen, för jag vet ju hur fort det kan gå, hoppas på att det gör det bara. Snart börjar bilden, ska fortsätta måla på mitt oljeporträtt, känns som att det inte riktigt kommer bli som jag hade tänkt. Speciellt för att det är så hemskt drygt när man ska hålla på att måla med olika färger och måste tvätta penseln om och om igen. Aja jag får väl ta det för vad det är.

I eftermiddag ska jag läsa, jag läsa ungefär 50 sidor, det borde väl inte vara allt för svårt? nejdå.

Kommentarer
Postat av: Jennis

du är ASfin!

2008-04-14 @ 10:52:19
URL: http://jennifersandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0