bläk

Har haft en mysig kväll med jennifer och julia m på café station! det enda som suger riktigt mycket ät att jag börjar bli sjuk tror jag, har jätte ont i halsen och så, jag kan ju inte bli sjuk nu! Har ju nyss varit det för det första och för det andra har jag för mycket att göra i skolan.. Aja får väl ta det lungt nu imorgon så får vi se! Tänkte lägga in lite bilder, men det får bli imorgon istället för nu så ska jag sova.

Imorgon ska jag:
* plugga matte (viktigaste och tråkigaste/drygaste... så får väl se hur det blir med det)
* läsa minst 30 sidor i engelskaboken
* göra lite på min hemsida (som förövrigt funkar, det var bara jag som gjorde fel igår)
* städa

Ja jag kan ju inte säga annat att jag helst inte vaknar imorgon, skulle vara skönt att bara sova bort hela dagen och slippa. Men det är ju inte riktigt så det fungerar! Nej gud så tråkigt inlägg. blä

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Min syster är precis lika äkta som alla andra systrar! Vad jobbigt med skola :(. Glöm inte att andas. Du verkar ha mer i skolan än vad som borde vara tillåtet.

2008-04-13 @ 14:02:55
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0