det kan du lita på

If you don't love me, pretend.

Har suttit och snyftat lite till one tree hilll, det är så fint och allt! Ja helt fantastiskt. Ikväll har också varit bra, har varit med jennifer och jennifer, det är alltid bra, vi såg på filmen 27 dresses, den var helt okej, lite sådär som alla sånna där filmer är, rätt bra med rätt förutsägbar! Nu sitter jag och lyssnar på A drop in the ocean, tycker att det är en jättefin låt, får mig nästan att gråta. Kan nog också vara för att klockan är ganska mycket och jag är lite trött. Men fin är den.

Jag håller tummarna på att det här kommer bli ett bra lov, och jag tror faktiskt att det kommer bli det! Så länge man har rätt inställning och försöker organisera sina pluggtimmar, ja då ska det gå bra!

ps. vad är felet på dig? felet ligger inte hos mig i alla fall, så mycket vet jag. irriterande. ds

jag hatar dig, jag hatar dig, jag hatar dig, JDOIWJOIhwjwIOW"!)#"/¤

image336

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0