det sägs att det är bra

åh jobbigt, jag har ont i lungorna? Eller något liknande i alla fall.

Nu känner jag mig bara duktig, inget annat! jag har läst 30 sidor, och ja jag ska läsa 20 till, snart! Men framförallt så har jag gjort matteblad, och det gick riktigt bra! Fan vad jag älskar matte när man förstår, dock är det ju inte allt för ofta så därför blir man extra glad när det väl händer. Det känns som att jag kan klara av matteprovet imorgon, och när det är gjort så är dagen slut och sen är det onsdag, sen torsdag och sen är det fredag! Woohii, jag taggar helgen!!

Jag börjar bli lite trött.. Måste nog börja läsa om jag ens ska orka hålla ögonen öppna, tidigare när jag läste var jag en sekund från att somna! Inte lätt. En annan sak som inte är så lätt är nationellaprov, speciellt när man gör gamla sånna och får sämst resultat, då blir man extra taggad! Nej men det kommer nog gå bra, gäller bara att ha rätt inställning.

image323

glad för det, glad för vädret, glad för lite olika!

Kommentarer
Postat av: Charlotte

Vilken snygg header du har! :)

2008-04-14 @ 22:32:23
URL: http://charlottemarie.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0