du tror ju så mycket

Det är en hård värld vi lever i. Och dessutom är mitt Å lite sönder så jag måste trycka satan för att det ska fungera. Sa ju det, hård värld.

Jag har haft en galet mysigt dygn måste jag ju säga. I paulinas stuga är det i och för sig alltid trevligt, fast inte när det börjar ryka och brandvarnarna går igång, och man får host attacker på grund av röken, det är ju inte så mysigt. Men utöver det så! Vi började kvällen med se på gone baby gone som var en helt okej film, jag åt nudlar och sedan såg vi på en beck, minns inte vilken det var med efter det såg vi på beck - annonsmannen, såklart var båda bra! Sedan satt vi och pratade hela natten. Idag vaknade vi 10, åt frukost och satt ute i det svala vädret, verkligen fint. Åt frukost gjorde vi och sedan gick vi och la oss igen! haha ja och klockan tre vaknade vi såg på beck och städade och tre timmar senare åkte vi hem och här sitter jag nu! Nu vet ni ju i alla fall vad vi gjorde där, kan tänka mig att det känns bra.

Ikväll ska jag verkligen inte göra någonting, känns galet skönt!  Var ett tag sen jag hade en sådan kväll, skönt är det. Min fina hemsida har jag fixat nu, YEY jag har gjort bort en plugg sak. Aren't I the best


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0