fine

so no one told that it was gonna be that way?

Nu har jag kurat ner mig i sängen för att se den fina "Meet the Robinsons"! Jag har nämligen inte fått min röst igenom när vi suttit och röstat på filmer under kvällen, så nu ska jag se den. Andra gången blir det, men jag tycker verkligen att den är goo!

Ikväll har det varit girlnight-ett tag, jag jennifer och paulina såg på fröken sverige och efter det så kommer jennifer till huset, vi började se en konstig film och just som vi trodde att hoppet var ute så kom det några till! ah, ungefär, men vi blev paffa för det var nämligen sagt att det inte skulle bli något av. I alla fall så var det trevligt, vi såg lite på bert och lite på när lammen tystnar och så, och för ett tag sen for alla hem. Imorgon är det söndag, eller idag? jag skulle inte kunna bry mig mindre. Eller jo, tyvärr så måste jag bry mig, eftersom att det är THE pluggday, så enkelt är det, ta mig i kragen och håll mig vaken på dagen. Godnatt till alla som ska sova och trevlig movietime till alla som ska se på film. hej 

image283

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0