I do not remember a thing

I walk a lonley road, the only one that I`ve ever known.

HEJjja, vilken otroligt produktiv dag! inte. Jag har bara suttit vid min vän datorn och inte gjort något, suttit och funderat vad som är meningen med allt det här egentligen? Jag vet bara att jag ska försöka se det på ett bättre sätt, jag menar det är ju inte hela världen, det är det verkligen inte. Idag ska jag typ läsa, läsa skitbok och så. Om jag ens orkar, vad hände med pluggjag? Jag som brukar vara rätt så duktig på att ta tag i saker.. Och nu vill jag bara skrika åt allt och inte ens tänka på det. Vilket jag redan har gjort. Men som jag brukar tänka DET LÖSER SIG.




image346

Kommentarer
Postat av: linda

nej jag vet inte din och du vet inte min. och ja det suger att vara irriterad. man vill ju vara glad

2008-04-29 @ 14:19:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0