i mitt hjärta

stressnäsblod, det är sådant som vi inte alls tycker om. Nu har jag packat! Nästan klart.. Nu ska jag sova, om inte jennifer stör mig allt för mycket!

Fuck, stressen som brukar sitta i ryggmärgen, den där stressen om pengar? Ja den har nu flyttat sig till hjärtat och jag funderar stark på att göra en turn`nround och se om jag kan få duscha och torka gamlingar för att få pengar. Dom behöver ju trots allt hjälpen och jag behöver trots allt pengarna, det är väl en bra deal?
om några dagar, så ska jag bestämma mig. puss och godnatt

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Sommarjobb kan man söka på färgbutiker! Alla färgbutiker kommer behöva folk nutill sommarn när alla fasadfärger ska brytas. Jag ser verkligen inte fram emot den säsongen, det kommer bli kämpigt, men det ska nog gå!

Om du söker jobb är det ALLTID bäst att gå genom kontakter, känner du någon som jobbar med något? Eller så kanske du känner någon som har en förälder som jobbar inom någon bransch där du skulle kunna jobba. Att gå via arbetsförmedlingen är i stort sett slöseri med tid om man är under 25 och inte har en färdig gymnasieutbildning.

2008-04-02 @ 15:47:11
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0