I would fight for you

det tog lite längre tid att läsa än vad jag trodde, eller sanningen är den att det tog lite längre tid att duscha än vad jag hade trott! Nu ska jag nog gå och lägga mig om jag ska orka upp imorgon överhuvudtaget. kl 07.40 ska jag vara hos tandläkaren, smarrigt! Nej, lite väl tidigt måste jag ju säga.

Det är ju i alla fall fredag imorgon, jag antar att man måste vara lite glad för det hursomhelst. Det kan ju trots allt bli en ganska bra helg även om man måste plugga. Påtal om plugg så vet jag fortfarande inte om det är sådär jag vill ha det, att det ska vara så svårt att få ut sina idéer korrekt. 

Nu kan snön få försvinna, jag menar, är det inte dags för lite vår nu? Det här året har förövrigt redan gått kalasfortm om det är till det bättre eller sämre kan jag inte riktigt svara på. Bara att det är bättre då det kommer till att det snart är sommar igen! 

Idag har jag gått en liten trip down to memory lane, satt i bussen i morse och började tänka på hur livet var för ett par år sen. Det är sjukt vad allt blir så annorlunda på ändå så kort tid? Det var den här tjejen som kom in i bussen som jag har varit bästa kompis med i tvåan-trean kanske och nu hejjar vi inte ens på varandra? Samma sak med några andra kompisar som man verkligen har varit så pass bra kompis med och nu känner man inte personen på nått sätt, man har inte ens någon aning om vem det egentligen. Alla förändras vi, så enkelt är det, men det är ändå läskigt när man tänker på det. Jag är i alla fall glad att jag har haft ett så pass bra liv hittils, även om det har haft sina helvettes svackor. Det har jag bara alla underbara människor att tacka för, alla dom som ändå har funnits där, även om dom inte gör det nu, så har det betytt väldigt mycket. Oj nu blev det långt och känslosamt, haha nja, men nu måste jag sluta. Tänkte bara dela med mig lite av mina tankar.
image306
  ja jag var ju glad iallafall.

Kommentarer
Postat av: Jessica

Fin header!

Kolla gärna in min blogg också!

www.pessicaz.blogg.se

2008-04-10 @ 22:35:45
URL: http://pessicaz.blogg.se
Postat av: JENNIS

Men äru mysig eller?

2008-04-11 @ 10:03:20
URL: http://jennifersandberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0