if only

Är det bara jag eller är det inte lite pinsamt att söka sommarjobb via vk?..
Sen tycker jag inte om dåliga recentioner, i alla fall om jag får bestämma så skulle jag
gärna ha skrivit recentionen för traces, så att folk fattade. Men smaken är väl som baken,
men i det här fallet borde det inte ens vara det!

Nu har jag ätit frukost, jag börjar klockan 12 och jag vet inte riktigt varför jag är uppe nu, men det kändes rätt så. funderar på om jag ska göra något plugg eller om jag bara ska slappa, ja det får jag tänka på en stund.
It's for the better.  Jag undrade ju när livet är bra och varför det är så svårt att det ska få vara det också, jag har kommit på lösningen och till och med en skyldig - Jag. Ja det mitt fel, för jag har en förmåga att inte kunna vara glad och känna att allt är bra mer än i några timmar, och det är ju förjävligt! Citerat Millencolin-shut you out:

Even the smallest thing can break your heart in two
No wonder why it´s hard for you to live

Den måste ju nästan handla om mig? Men eftersom att den inte gör det så är det lika bra att jag slutar upp med det där, jag har bestämt mig för att det ska bli ändring nu! Speciellt idag när det är sol igen, jag sitter här med värmen bakom mig och det känns bara alldeles underbart, det är sånt som gör det lite lättare.



image329

inte så fin, men den får symbolisera min saknad för denna underbara varelse, om han ändå vore här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0