lagomt less

kan aldrig kännas värre än såhär.

Jag har haft en hyffsat dryg dag, fast ändå fin, finns inte riktigt något ord för den! Men jag vet i alla fall att jag är bra, nej rättare sagt jag är bättre än så! Bättre än många faktiskt. Man måste ju i alla fall försöka ha bra självförtroende. En riktigt bra eftermiddag i alla fall, med friends, jag måste ju säga att jag mår mycket bättre när jag ser det! bbäässtt

Ikväll har jag ungefär två saker att göra, som har med skolan att göra, sen om jag orkar göra dom är ju en helt annan sak! En klok person sa till mig för ett tag sen att man måste ta sin hälsa i första hand, och det tror jag verkligen att man måste göra ibland.. Skolan är ju inte allt! Sen ska man ju tro på det också.

image311


Kommentarer
Postat av: Fredrik

Jag känner ju dig typ egentligen inte, men jag vet att du är bättre än majoriteten, helt klart! Jo, hälsan är det viktigaste. Skola är ju också viktigt och måste prioriteras, men en utbildning kan man få sen, hälsan har man bara en gång. Stressa inte för mycket, snälla (A).

2008-04-21 @ 20:32:28
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0