o-morgon

jaha så var det onsdag, jag kan lova att jag inte ser fram emot engelska lektionen vi har nu på morgonen i alla fall! Konstigt? Förut kunde jag ju nästan se fram emot engelskan, men just ja! Det var ju när vi hade en annan lärare, daaamn. Nä men seriöst, vi ska skriva ett gammalt nationellt prov, och så har vi sett tre olika texter med g - vg och mvg betyg, kul det känns att skriva då? Då har man ju en fiiiiin press på sig om man säger så!

Nej det ser jag ej fram emot, men när den här dagen är slut, då kommer det kännas bättre. För då är det bara torsdag kvar sen är det fredag igen, helt galet vad fort det får ibland! Nu ska jag packa ihop dom sista sakerna, bland annat den här, min fin fina dator som brukar får hänga med till skolan, idag är dock ett undantag då jag inte har någon lektion när den behövs! bläää på alla som är lediga nu, ja det var väl allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0