onda sidan

haha det måste ju bara vara mig det händer alltså, nu skulle jag prova min jävla hemsida på internet, och vad händer, det funkar inte? Varför skulle jag ens kolla det nu? Har jag någon störning? jag undrar om svaret är jag på den frågan. En till sak som ska göra mig grinig denna griniga kväll. Jag hoppas att jag kan bli upppiggad av mina vänner, för såhär vill man ju inte vara!

livet, vad säger ni om det? Hatar alla jävlar som går runt som små troll och säger att livet äger (= bäst), jag menar, när fan äger det? Är det bara jag som anser att livet inte äger, den maximala nivån livet kan nå är underbart, och det är inte riktigt lika bra som bäst, men det är bra, men det är fan sällan som livet ens är bra.. Haha tragisk jag låter, jag är nog mest bara på dåligt humör, det får jag be om ursäkt för imorgon eller nått! Nu ska jag fara, håller tummarna på en bra kväll så jag klarar av att le åt dom här jävlarna som går runt och tycker att livet äger. ciiao

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Livet är det sämsta som finns, dock är det också det enda vi har, så det kanske är värt att satsa på? I alla fall några år. Man kan ju testa leva till 30 och se om det har hänt något :S.

2008-04-11 @ 22:47:23
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0