SE DEN!!

Ja jag har knappt några ord, det enda jag kan säga är att min eftermiddag och kväll har varit kalasbra!!

Först åt jag jennifer och mamma på eastern palace, vi åt jättemycket och det var jättegott! Satt där i 2 timmar ungefär, sedan gick jag mot biblioteket där jag mötte linddiie. Och sen, ja, sen såg vi föreställningen TRACES, och allt jag har att säga egentligen är wow. För seriöst så har jag aldrig sett något så bra i hela mitt liv, det var fint, roligt, spännande, och helt fucking jävla underbart! Jag kunde inte annat än att le och tjuta och vissla (haha ja ibland får man faktiskt göra så också) Ja, har ni inte sett den här måste ni se den, ni kommer inte att ångra er. Dom gjorde definitivt min dag, vecka, månad ja! imponerad, det är jag också. 

Ja nu har jag läst ut boken! kan lova att de sista 30 sidorna blev riktigt skumlästa, eller inte dom 5 sista för det var ju absolut slutet och det måste man ju läsa! Den var bra, men illa det som hände i slutet.. Tycker inte om sorgliga slut, jag tycker inte heller om när bra saker tar slut, som traces. Nu har jag printat in min upplevelse lite i huvudet på er, och jag hoppas att ni har det i åtanke, puss och godnatt!  

took my heart away

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Är föreställningen verligen SÅ bra, eller har du gått och blivit professionell bloggerska med köpta åsikter? :O.

Duktigt gjort ju! Det finns inget annat än sorgliga slut, det gäller ALLT.

2008-04-16 @ 06:40:50
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0