städning gör susen

jag känner dig, jag känner dig så väl.

Man hade väl hoppats på ett mer säkert kort om man säger så !

åh nu är min garderob fin både innuti och utan på, eller i alla fall på! Jag hade massa skit däruppe som jag nu har röjt undan, så nu är det bara några få saker kvar.

DEN STÖRSTA NYHETEN PÅ EVIGHETER, för mig i alla fall, för ca 8 månader sedan tappade jag bort ett halsband som jag tyckte/tycker mycket om, och nu, nu när jag var och städade i garderoben så låg det där, jag trodde verkligen att det var gone forever men inte det! hel bra. Städning är det enda rätta helt enkelt!

Det är tomt nu eftersom att jag aldrig hann fara och rista in något, men nu ska det bli av! Vet bara inte riktigt vad som ska stå, men det lär ju blir det gamla vanliga med namn och datum eller nått. det blir nog bra hursomhelst!



Kommentarer
Postat av: Fredrik

Haha du verkar gilla att städa du :). Har du funderat på att gifta dig med en konstig typ? (A)

Okej då, jag ska lugna ner mitt tjat om svart, men vafan den där bilden! Har jag sett någon som passar så bra i svart? Jag tror inte det, men valet är ju ditt! Fint halsband ju! Rista inte in något så ovärt, rista in något random, något stört! Det hade jag gjort.

2008-04-03 @ 19:25:12
URL: http://hmmrn.blogg.se
Postat av: jennis

FIN id-bricka.

2008-04-05 @ 02:10:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0