thinking of

Yeho, jag hittade en version av låten! inte hela sången men..

Haha gud vad jag älskar sånna här kvällar då man inte har någon aning om vad som kommer att hända, riktigt spännande! Njaa, inte riktigt men. Igår var det i alla fall jätte trevligt, vi såg två filmer (nästan) och så! Great. Var ju på stan idag med lillasyster och så, hon är verkligen inte lätt att ha att göra med ibland! Men hon är fin, finast i världen egentligen.

      

image316 

Köpte en bikini idag, tyckte om färgerna.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Färgglad men känns ändå svart, utmärkt! Fan, nu blev det Fab 5 igen :(. Jag kan inte låta bli, jag är verkligen helt enkelt sådan :S. Tihi jag har också en lillasyster, men hon är inte finast i världen, hon skriker mest hela tiden, men det går nog att finna en viss charm i det också :S.

2008-04-12 @ 23:39:58
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0