turn around

image273

Imorse försov jag och jennifer oss, men jag hade tydligen tid till att ta lite kort på mig själv ändå!

image274

Haha, jag håller på att rensa ur min garderob! Ambitiös jag känner mig. Den här, klänningen? egentligen tänkta nattlinnet gjorde jag i nian tror jag. Måste säga att den inte sitter så jättebra, men jag funderade på om man skulle ta och sy upp den lite och sådär så kanske den tillochmed skulle gå att använda någon gång, jag menar, tyget är ju inte helt fy och skam, tror jag! haha. Förövrigt hittade jag lite saker som kommer gå jätte bra att ha i sommar till olika saker, till exempel en vit kjol som inte satt så bra förut men som passade rätt så bra nu, väldigt fint till massa olika saker! Och så en annan kjol som även går att använda som en klänning. Ih jag blir jätte taggad på sommaren nu! Plus att det känns bra med lite nya (gamla) kläder:o
Annars har jag lagt bort (vill inte slänga saker som går att skänka bort eller sälja eller så) tre påsar med olika plagg. Väldigt mycket mer plats i garderoben i alla fall!

Snart är det mat, potatisbullar, för jo vi gör maten själv idag! Den maten kommer alltid påminna mig om dessa dagar då vi måste göra mat själv, alltid. Ikväll ska jag läsa mer på boken, och kanske se någon film om det finns tid och lust. imorgon är det fredag, i´m in love

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Innerst inne vet du att du ska ha svart.

2008-04-03 @ 17:36:49
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0