we are simply the best

Det är illa när min lillasyster får mer telefonsamtal än jag, och när hon har fler kompisar att ringa till. Min lillasyster har tydligen en lite umgåskrets. Men jag är glad för hennes skull, speciellt när hon står upp för sig själv.

Nu sitter vi här och skriver på teoridelen till infokampanjen, det går ganska bra. Vi har ju i alla fall en bra grund idé, så nu får vi bara hoppas att den håller också! Vi ska fota idag också, sedan i eftermiddag ska vi jobba lite på svenskan. Få så mycket som möjligt bortgjort!

Jag kan knappt se fram emot till helgen eftersom att jag vet hur mycket plugg jag har att göra. Speciellt matten, jag vet inte hur det kommer gå, men jag får ta det för vad det är! Så länge jag får g i matteb så är jag hur nöjd som helst.

Kommentarer
Postat av: Fredrik

Tja tja. Vänner mäts i kvalitet, inte kvantitet, men några vill man ju ha :(. Hur som helst tycker jag att du verkar vara väldigt stressad och har varit det ett bra tag. Egentligen tycker jag att du ska ta ledigt en vecka från skolan och ta det lugnt, det skulle nog behövas. Med lugnt menar jag inte att du ska sitta hemma och plugga, utan se filmer, och ah, du vet nog vad lugnt är xD. Hälsan går alltid före skola och arbete. Prata med någon på skolan och försök lösa det på något sätt. Jag känner en som gjorde så, tog ledigt när det helt enkelt blev för mycket med skolan. Han tjänade på det i längden.

2008-04-10 @ 12:56:36
URL: http://hmmrn.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0