with a litte twist

you know you got to have them, you know you got to be strong.. dreams.

Jag har haft en dröm, bland annat att allt ska bli bra, men på sista tiden så har jag börjat fråga mig, vadå bra? Vad och när är det bra egentligen? Nu är det bra, det är det faktiskt, jag är glad, jag har saker att se fram emot och massa annat som gör att det är bra, men ändå så har man ju den där lilla önskan om att något ännnu bättre ska komma till. Men vad i helvete är det då? Jag har inte svar på det, men jag antar att jag kommer märka när det kommer. En sak som jag vet inte hör till den bra delen av livet är att känna sig ensam, för det gör jag ibland. Nej det tycker jag inte om.

Idag har det varit så fint väder  att jag har varit glad enda ner i tåspetsarna, som en fri känsla i hela kroppen, helt underbart. Om det ändå var så fint, typ alltid. En annan sak som har hänt i dag är jag att jag har ljugit, två gånger har jag gjort det, första gången gynnade det det mig ganska mycket och det blev jag glad för, andra gången var det bara för att slippa krångla.

gah jag orkar inte, inte igen, inte än, inte jag, så är det ju alltid, jag antar att det är så, felet ligger där, men jag vill inte, jag trivs mycket bättre såhär. Det gör så ont.

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0