tråkas

may angels lead you

sitter här med nymålade röda naglar och kan inte hjälpa att störa mig på att jag alltid målar utanför, och med rött nagellack är det extra jobbigt dessutom. En annan sak som jag stör mig på är att det nya lakanet som jag valt är typ stickit? inte allt för skönt, men det får helt enkelt duga, det var det enda som var tillräckligt stort för att täcka hela madrassen..

funderade på en annan sak, vet inte om det bara är så för mig men eftersom att jag inte vet så tar jag det i alla fall från mitt perspektiv. Jag har en förmåga att lita väldigt lätt på folk och detta kom jag på nu ungefär, har nämligen alltid tänkt på mig själv som en sådan som inte litar på någon ungefär. I alla fall så har jag nu kommit fram till att det inte är så, om jag ställer en fråga och så svarar någon det man vill att de ska svara så tror jag på det så lätt, jag ställer ingen annan fråga utan har man sagt en sak så är det ju så. eller? Jag vet inte alls, jag antar att jag bara vill tänka det bästa om de flesta. Nu ska jag sova i min stickiga säng och sova ut. Sov kanske fyra timmar inatt, så skulle uppskatta några fler timmar den här natten.

Oj så mycket text och inga bilder.. vad tråkigt jag börjar bli! godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0