belong

oh do you remember?

en sak som är bra när man mår dåligt (ja det finns ju som tur är sånna saker också) är när man kommer fram till varför man mår dåligt, för det är ändå en lättnad att veta. jag tycker i alla fall att det är väldigt jobbigt att gå runt och må dåligt och sedan vet man inte ens vaför utan klumpen bara lever där inne och får en att må sämre.

även om dagen har varit skit så blev eftermiddagen bra då jag fick följa med till holmsund och fika hos juliam som fyller 18 år idag! GRATTIS IGEN!! Var i alla fall hur gott fika som helst och trevligt sällskap, perfekt slut på en dålig dag skulle man väl kunna säga:)









ja jag hade så tråkigt idag när jag väntade att jag tog bilder på mig själv inne på toaletten i skolan..
massa fika!
paulina och malin!
dennis och födelsedagsbarnet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0