bad girl

free fallin´

är det bara jag som känner att det här kommer bli en dålig dag? Jag kommer förmodligen börja gråta när jag går den lagomt långa vägen från busshållplatsen till skolan på grund av snön som kommer blöta ner mig. Jag kommer förmodligen bli irriterad på trådar och symaskiner när vi ska sy till projektet, jag kommer förmodligen inte ha något tålamod alls. Sen kommer jag säkert, troligtvis att tappa bort mig, bli en tomat och önska att livet ska ta slut när jag står där framme och håller mitt tal. Förmodligen beror allt detta på att jag har en jävligt dålig inställning, för att jag är på jävligt dåligt humör och sängen ropar och jag är tvungen att stå emot, ännu en gång.

pga dålig dag, inga bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0