less då

i dag har varit en typisk såndär dag då man inte riktigt vet om man ska skratta eller gråta. Började ju bra och så, mysigt. Sen händer det alltid nått som vänder på hela steken och så börjar det koka lite. Jag är så less på mig själv, att jag är så som jag är. Önskar att jag kunde kontrollera mitt humör bättre. Känns ju så otroligt drygt att dra ner folk hela tiden. förlåt.

annars så blev det middag på frasses idag, skandal. men gott, som vanligt. Nu är jag trött och less på att jag ska till skolan och redovisa imorgon, less på att klockan är så mycket och jag har inte ens gjort hälften av alla de saker jag vill göra, less för att jag är lat, less för att jag inte har några pengar, less för att jag snor pengar av mig själv som jag int borde, less för att jag är så negativ, less för att jag helt enkelt inte orkar just nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0